Language teaching and learning self-analysis based on european language portfolio criteria by a bachelor's degree in bilingualism program student at Universidad Tecnologica de Pereira

This document is a portfolio focused on language teaching in the European context. It includes 193 questions related to professional development competencies in teaching. This manuscript aims to help monitor and develop candidates' experiences as foreign language learners and teachers in Colomb...

Full description

Autores:
Giraldo Angarita, Anlly Daniela
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad Tecnológica de Pereira
Repositorio:
Repositorio Institucional UTP
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.utp.edu.co:11059/16430
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11059/16430
https://repositorio.utp.edu.co/home
Palabra clave:
370 - Educación
6. Humanidades::6B. Idiomas y Literatura
Portfolio
Education
MED
Common European
ODS 4: Educación de calidad. Garantizar una educación inclusiva y equitativa de calidad y promover oportunidades de aprendizaje permanente para todos
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)