Analysis of citizen service strategies established in the Ministry of National Education, period 2019
This document analyzes how the Ministry of Education as a state entity, must be focused on customer satisfaction, the culture of good service is an essential element in the realization of an efficient service program that responds to the needs and expectations of the citizen. For this, the Ministry...
- Autores:
-
Sepúlveda Triviño, Tatiana Andrea
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Militar Nueva Granada
- Repositorio:
- Repositorio UMNG
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.umng.edu.co:10654/34994
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10654/34994
- Palabra clave:
- SERVICIO AL CLIENTE
ADMINISTRACION PUBLICA
COMUNICACION ORGANIZACIONAL
Public administration
Citizens
Communication
Service
Expectations
Officials
Management
Needs
Results
Efficiency
Administración publica
Ciudadanos
Comunicación
Servicio
Expectativas
Funcionarios
Gestión
Necesidades
Resultados
Eficiencia
- Rights
- License
- Derechos Reservados - Universidad Militar Nueva Granada, 2019
