Beyond standardized english: Review of englishes from 20th century independent countries (Audiobook).
With the purpose of teaching English from a historical approach, and making its development and influence visible from a decolonial perspective, this project of creation and interpretation under the line of research: Representative and imaginary discourses in social educational action; through a his...
- Autores:
-
Cruz Cuervo, Valentina
Tapias Rodriguez, Wilson Alejandro
Rivera Granados, Diego Andrés
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Distrital Francisco José de Caldas
- Repositorio:
- RIUD: repositorio U. Distrital
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.udistrital.edu.co:11349/42195
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11349/42195
- Palabra clave:
- Linguistic imperialism
Linguistic standardization
Education
Material development
Englishes
Licenciatura en Educación Básica en Énfasis en Inglés -- Tesis y disertaciones académicas
Enseñanza del inglés desde una perspectiva histórica
Perspectiva decolonial en la educación del inglés
Discursos representativos en la acción educativa
Diversidad cultural en la enseñanza del inglés
Linguistic imperialism
Linguistic standardization
Education
Material development
Englishes
- Rights
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional