The Use of Indirect Corrective Feedback for Improving Written Production
ABSTRACT: This action research study explores the extent in which Indirect Corrective Feedback (ICF) contributes to improve sixth graders’ written production in a public institution in Medellin, Colombia. The students receive Indirect Corrective Feedback proposed by Ghandi and Maghsoudi (2014, p. 55...
- Autores:
-
Gómez Muñoz, Diego Armando
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/10833
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/10833
- Palabra clave:
- Método de enseñanza
Teaching methods
Método de aprendizaje
Learning methods
Investigación acción en educación
Action research in education
Producción escrita
Retroalimentación Correctiva Indirecta
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept83
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept81
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
