Rol del profesor en el proceso de enseñanza aprendizaje de la investigación en estudiantes de Enfermería de la Universidad de Antioquia, Colombia
ABSTRACT: to describe the teacher´s role in the research and teaching-learning process among undergraduate nursing students at the University of Antioquia. Methodology: a qualitative study was carried out with an ethnographic focused approach, through two basic inputs: documentary subject related so...
- Autores:
-
Ospina Rave, Beatriz Elena
Toro Ocampo, Jorge Arbey
Aristizábal Botero, Carlos Andrés
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2008
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/5065
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/5065
- Palabra clave:
- Proceso de enseñanza-aprendizaje
Papel del profesor
Papel del estudiante
Modelo pedagógico
Didácticas
Formación en investigación
Teaching-learning process
Teacher's role
Student's role
Pedagogic model
Didactic
Researching training.
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/co/
