Rol del profesor en el proceso de enseñanza aprendizaje de la investigación en estudiantes de Enfermería de la Universidad de Antioquia, Colombia

ABSTRACT: to describe the teacher´s role in the research and teaching-learning process among undergraduate nursing students at the University of Antioquia. Methodology: a qualitative study was carried out with an ethnographic focused approach, through two basic inputs: documentary subject related so...

Full description

Autores:
Ospina Rave, Beatriz Elena
Toro Ocampo, Jorge Arbey
Aristizábal Botero, Carlos Andrés
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2008
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/5065
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/5065
Palabra clave:
Proceso de enseñanza-aprendizaje
Papel del profesor
Papel del estudiante
Modelo pedagógico
Didácticas
Formación en investigación
Teaching-learning process
Teacher's role
Student's role
Pedagogic model
Didactic
Researching training.
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/co/