Exploring Art-Integrated Learning as A Strategy to Foster Students’ Behavioral Engagement in an EFL classroom
ABSTRACT: This paper reports an action research project carried out in a public school in the urban area of El Carmen de Viboral, Antioquia. This project aimed at exploring the impact of an Art-Integrated Learning class in the behavioral engagement of an 8th grade class. This project was focused on...
- Autores:
-
Marín Soto, Dayana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/44846
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10495/44846
- Palabra clave:
- Arts
English as a foreign language
English language learning
Learning strategies
Student participation
Teaching strategies
Arte
Estrategia de aprendizaje
Estrategia de enseñanza
Inglés - Aprendizaje
Inglés como lengua extranjera
Participación del estudiante
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
