Exploring Art-Integrated Learning as A Strategy to Foster Students’ Behavioral Engagement in an EFL classroom

ABSTRACT: This paper reports an action research project carried out in a public school in the urban area of El Carmen de Viboral, Antioquia. This project aimed at exploring the impact of an Art-Integrated Learning class in the behavioral engagement of an 8th grade class. This project was focused on...

Full description

Autores:
Marín Soto, Dayana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/44846
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/10495/44846
Palabra clave:
Arts
English as a foreign language
English language learning
Learning strategies
Student participation
Teaching strategies
Arte
Estrategia de aprendizaje
Estrategia de enseñanza
Inglés - Aprendizaje
Inglés como lengua extranjera
Participación del estudiante
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/