Boosting Oral Production of Tenth Graders Through Visual Imagery-based Materials

ABSTRACT: This action research study aimed to examine the effects of Visual Imagery-Based Materials(VIBM) on the oral production of tenth-grade learners at a public school in Colombia. After identifying scarce oral production opportunities, rote learning assessment, and subsequent students’ inabilit...

Full description

Autores:
Jaramillo Urrego, Miguel Ángel
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/45304
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/10495/45304
Palabra clave:
Ayudas visuales (educación)
Oral production
Students
Visual aids
Producción oral
Estudiantes
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85143916
Rights
embargoedAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/