Unlocking reading comprehension : Vocabulary-based minilessons for reading comprehension of 9 th grade EFL students
ABSTRACT: This action research paper looks to examine the potential gains and challenges in reading comprehension generated by implementing a vocabulary-based mini lessons framework with 9th grade EFL students. Using a PPP lesson structure, the mini lessons framework focuses onvocabulary acquisition...
- Autores:
-
Vásquez Ramírez, Diego Armando
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/44848
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10495/44848
- Palabra clave:
- PPP approach
Reading comprehension
Reading strategies
Vocabulary
Comprensión de lectura
Enseñanza de idiomas
Inglés - Vocabulario
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
