Repercussions in educational reform from the perspective of the student

ABSTRACT: Educational policies are tools that the state prepares to generate conditions that allow access to and retention in schools, with the consequent reduction in school failure, increasing the external yield and fulfilling the expectations of the internal agents (teachers, students, school man...

Full description

Autores:
Vásquez Martínez, Claudio Rafael
Cardona Toro, José Gerardo
Flores Cuevas, Francisco
González González, Felipe Anastacio
González Luna, Alicia Graciela
Zúñiga Medina, Luz María
Gudiño Meza, Salvador
Velázquez de la Torre, Nicolás
Torres Covarrubias, Víctor Javier
Valero Montoya, Isabel Yolanda
Chavoya Gama, Jorge
Rendón Contreras, Héctor
Díaz Rentería, María Guadalupe
Álvarez Burgos, María Inés
Morfin Otero, María
Álvarez Gómez, Miguel
Franco Gómez, Yolanda
Tipo de recurso:
Book
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/24675
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/24675
Palabra clave:
Política educacional
Educational policy
Actitud del estudiante
Student attitudes
Reforma educativa
Educational reform
Innovaciones educativas
Educational innovations
Reforma educativa - México
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept9
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept1272
Rights
openAccess
License
Derechos reservados - Está prohibida la reproducción parcial o total de esta publicación