Using Corrective Feedback to Enhance Oral Production

ABSTRACT : This action-research aimed at determining what happens when English learners are exposed to Corrective Feedback to enhance their oral production. It was conducted in a public school in Rionegro, Antioquia with a group of eight graders. Research actions included four strategies of Correcti...

Full description

Autores:
Botero Bedoya, Kelly Aracelly
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/36935
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/10495/36935
Palabra clave:
Action research
English language - study and teaching
Inglés - enseñanza
Investigación acción
English language learning
Feedback (Learning)
Oral production
Inglés - Aprendizaje
Producción oral
Retroalimentación (Aprendizaje)
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000722
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/