The Effects of Implementing a Task-Based Approach to Enhance Student Engagement in a 10th Grade English Class at I.E. Doce de Octubre
ABSTRACT: This research project presents the results of the teaching practicum in Licenciatura en Lenguas Extranjeras program at the Universidad de Antioquia. Disengagement has become a staple in the English classes where students felt powerless to decide what they wanted to learn. The project shows...
- Autores:
-
Henao Álvarez, Karen Cirley
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/10786
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/10786
- Palabra clave:
- Aprendizaje
Learning
Enseñanza de idiomas
Language instruction
Inglés - enseñanza
English language - study and teaching
Inglés como lengua extranjera
Enfoque por tareas
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept5
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept59
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
