Improving Oral Production Through Interactions in a Task-Based Approach

ABSTRACT : This action research aimed at establishing the impact of Task-Based-Learning to foster class interactions and improve oral production. It was conducted in a public school in La Ceja, Antioquia with 47 sixth graders. Action strategies included the three-step cycle of TBL to measure student...

Full description

Autores:
Piedrahita Cardona, Diego Hernán
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/36941
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/10495/36941
Palabra clave:
Action research
English language - Study and teaching
Retroalimentación (comunicación)
Feedback (communication)
Investigación acción
Oral production
Task-based learning
Aprendizaje basado en tareas
Inglés - Aprendizaje
Lenguas - Estudio y Enseñanza
Producción oral
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000722
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85043705
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept1543
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/