Improving Oral Production Through Interactions in a Task-Based Approach
ABSTRACT : This action research aimed at establishing the impact of Task-Based-Learning to foster class interactions and improve oral production. It was conducted in a public school in La Ceja, Antioquia with 47 sixth graders. Action strategies included the three-step cycle of TBL to measure student...
- Autores:
-
Piedrahita Cardona, Diego Hernán
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/36941
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10495/36941
- Palabra clave:
- Action research
English language - Study and teaching
Retroalimentación (comunicación)
Feedback (communication)
Investigación acción
Oral production
Task-based learning
Aprendizaje basado en tareas
Inglés - Aprendizaje
Lenguas - Estudio y Enseñanza
Producción oral
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000722
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85043705
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept1543
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
