Enhancing oral production in higher education efl learners: outcomes and insights from drama-based pedagogy
This action research explores how drama-based pedagogy can enhance oral production in English as a foreign language among higher education students in Colombia. The study addresses the problem of low oral proficiency and students’ lack of confidence when speaking English, despite its relevance in ac...
- Autores:
-
Hernández Solana, Brayan
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2025
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/9634
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/9634
https://repositorio.unicordoba.edu.co
- Palabra clave:
- investigación-acción
Aprendizaje colaborativo
Desarrollo lingüístico
Confianza emocional
Educacion superior
Pedagogía basada en el drama
Aprendices de inglés como lengua extranjera
Produccion oral
Action Research
Collaborative Learning
Linguistic Development
Emotional Confidence
Higher Education
Drama-Based Pedagogy
EFL Learners
Oral Production
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2025
