Using the core practices: gestures, body language, cueing, translation and signaling to promote interaction among secondary school children. My internship experience

This internship report highlights the main insights I have gained from my experience as a student intern in a public school, teaching English to children and performing some administrative activities. I also report the results of this experience in three main fields of improvement: students' ac...

Full description

Autores:
Hurtado Salas, Leonella Andrea
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/6235
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6235
Palabra clave:
Interacción
Lengua meta
Conocimientos significativos
Prácticas básicas
Contexto para la comprensión
Interacciones comprensibles
Gestos
Lenguaje corporal
Señalización
Cueing
Traducción
Mejorar
Interaction
Target language
Meaningful knowledge
Core practices
Context for comprehension
Comprehensible interactions
Gestures
Body language
Signaling
Cueing
Translation
Improve
Rights
openAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2022