Impacto de un programa de estrategias sociometacognitivas en el nivel de desempeño de lectura crítica de los estudiantes de grado décimo de la Institución Educativa El Dorado

This research project aims to determine the impact of a socio-metacognitive strategies to strengthen the level of critical reading performance in tenth grade students from El Dorado school, since, in the results of the Saber 11º test issued by ICFES (2020), it is evident that they have difficulties...

Full description

Autores:
Calle Lara, Diana Carolina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/6684
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6684
Palabra clave:
Lectura crítica
Estrategias de enseñanza
Estrategias sociometacognitivas
Critical reading
Teaching strategies
Socio-metacognitive strategies
Rights
openAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2022