Estudio de viabilidad de mercado para la comercialización de una empresa dedicada a la producción de bebidas lácteas tradicionales con cereales insignes del departamento de Córdoba
The constant evolution in food marketing in recent decades, such as changes in the target audience, the way it is sold, marketing and the current great competition for any food, has led to the implementation of new production techniques and sale of the products that we have known throughout our live...
- Autores:
-
Fernández Sáez, Andrea
Muñoz de la Rosa, Daniela Marcela
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/4665
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/4665
- Palabra clave:
- Gastronomía cultural
Bebida láctea
Tradición
Idiosincrasia
Cultural cuisine
Milk-based drink
Custom
Idiosyncrasies
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2021