Estudio de viabilidad de mercado para la comercialización de una empresa dedicada a la producción de bebidas lácteas tradicionales con cereales insignes del departamento de Córdoba

The constant evolution in food marketing in recent decades, such as changes in the target audience, the way it is sold, marketing and the current great competition for any food, has led to the implementation of new production techniques and sale of the products that we have known throughout our live...

Full description

Autores:
Fernández Sáez, Andrea
Muñoz de la Rosa, Daniela Marcela
Tipo de recurso:
Tesis
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/4665
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/4665
Palabra clave:
Gastronomía cultural
Bebida láctea
Tradición
Idiosincrasia
Cultural cuisine
Milk-based drink
Custom
Idiosyncrasies
Rights
openAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2021