Estrategias de marketing digital para empresas del sector comercial de comidas rápidas
The main objective of this monographic work is to identify the opportunities that digital marketing strategies represent for companies dedicated to the commercialization of fast foods, and their application by them. For this, it is necessary to recognize the characteristics of the market and the way...
- Autores:
-
Villadiego Novoa, Clemente Andrés
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/5149
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/5149
- Palabra clave:
- Estrategias
Herramientas digitales
Comidas rápidas
Mercado
Marketing digital
Strategies
Digital marketing
Digital tools
Fast food
Market
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2022