La secuencia didáctica para el desarrollo de la argumentación escrita de los estudiantes de la Escuela Deportiva Huellas

This research aimed to strengthen the writing of argumentative texts of Sports School Huellas FC students, a social project that promotes sports and recreational practices, located in the south of Montería-Córdoba; through the application of the didactic sequence. This arises from the need to improv...

Full description

Autores:
Sánchez Causil, Jorge Luis
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/7612
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/7612
Palabra clave:
Escritura
Secuencia didáctica
Textos argumentativos
Sociocrítica
Investigación acción
Writing
Didactic sequence
Argumentative texts
Sociocritical
Action research
Rights
openAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2023