Efectos del contenido funcional de la instrucción sobre el desempeño en igualación a la muestra de segundo orden
The effect of the functional content of instructions on the acquisition, transfer and description of performance in a second order matching-to-sample task was evaluated. Twenty undergraduate students were assigned to one of four experimental groups: (a) procedural instruction at the start of the tas...
- Autores:
 - 
                   Villamil-Barriga, Carlos Wilcen           
Peña-Correa, Telmo Eduardo
Quiroga-Baquero, Luis Alberto
 
- Tipo de recurso:
 - Article of journal
 
- Fecha de publicación:
 - 2018
 
- Institución:
 - Universidad Católica de Colombia
 
- Repositorio:
 - RIUCaC - Repositorio U. Católica
 
- Idioma:
 -           eng          
spa
por
 - OAI Identifier:
 - oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/15592
 - Acceso en línea:
 -           http://hdl.handle.net/10983/15592
          
 - Palabra clave:
 -           Igualación a la muestra          
Control abstracto de estímulo
Contenido instruccional
Función instruccional
Función dimensional
Matching-to-sample
bstract stimulus control
Instructional content
Instructional function
Dimensional function
Conteúdo instrucional
Controle abstrato de estímulo
Igualação à amostra
Função dimensional
Função instrucional
 - Rights
 - openAccess
 - License
 - Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2018
 
