Juegos ancestrales en el proceso de enseñanza-aprendizaje. caso: institución etnoeducativa san Rafael del pájaro sede Amaichon
This research aimed to evaluate the effectiveness of the implementation of the ancestral games of the Wayuu culture as a constructivist didactic strategy, in the San Rafael del Pájaro Ethnoeducational Institution, Amaichon headquarters. It is based on the cognitive-constructivist learning theory and...
- Autores:
 - 
                   Florez Duarte, Roselis           
 
- Tipo de recurso:
 - Trabajo de grado de pregrado
 
- Fecha de publicación:
 - 2021
 
- Institución:
 - Universidad Antonio Nariño
 
- Repositorio:
 - Repositorio UAN
 
- Idioma:
 -           spa          
 - OAI Identifier:
 - oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4996
 - Acceso en línea:
 -           http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4996
          
 - Palabra clave:
 -           Etnoeducación          
Juegos tradicionales
Cultura Wayuu
370
Ethnoeducation
Traditional games
Culture Wayuu
 - Rights
 - openAccess
 - License
 - Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)
 
