Narrativa de las demandas escolares y estrategias de afrontamiento frente al estrés por un grupo de estudiantes de educación secundaria de los grados décimo y once.
The objective of this research is to explore, identify and define school demands, narrated as stressors and coping strategies implemented in a group of high school students, specifically in tenth and eleventh grades of a private school in the city of Bogota. In this sense, it deepens on the subject...
- Autores:
-
Calderón Forero Luis Enrique
Moreno Bastidas Fabian Orlando
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/12380
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/12380
- Palabra clave:
- Estrés académico
demandas escolares
estrategias de afrontamiento
educación secundaria, adolescencia
Academic stress
school demand
coping strategies
secondary education
adolescence
- Rights
- openAccess
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
