Análisis del conocimiento del contenido en docentes de Matemáticas sobre el razonamiento Proporcional en un contexto rural de Quetame
The objective of this research was to describe the specialized content knowledge on proportional reasoning used by fifth grade mathematics teachers in the rural area of the municipality of Quetame, Colombia. This study adopts a qualitative approach through the case study methodology, which allows a...
- Autores:
-
Baquero Romero, Eilen Daniela
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/12083
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/12083
- Palabra clave:
- razonamiento proporcional
conocimiento especializado
contenido
educación primaria
proportional reasoning
Specialized content
knowledge
primary education
- Rights
- openAccess
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
