Análisis de estrategias de comunicación y mercadeo en microempresa de artículos deportivos en Fontibón: Estudio de Caso de Fábrica Attle
The development of this research is aimed at analyzing the communication and marketing strategies implemented by sporting goods microenterprises established in the town of Fontibón, with a focus on the case study of Fábrica Attle, with the purpose of identifying their successful approaches and areas...
- Autores:
-
Monterrosa Martínez, Karina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8972
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8972
- Palabra clave:
- Estrategias de comunicación
Estrategias de Mercadeo
Marketing
Artículos deportivos
Pequeñas empresas
658.31 M778
Communication strategies
Marketing stretagics
Marketing
Porting goods
Small businesses
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)