Estudiantes afrodescendientes: desafíos en inclusión y acompañamiento en la Universidad Santo Tomás, Bogotá
This article presents a review of the current process of inclusion of Afro-descendant students at the Universidad Santo Tomás (USTA), Bogota. It is based on the idea that the cultural dimension must be cornerstone in the inclusion of Afro-descendant students to understand their identity, avoid discr...
- Autores:
 - 
                   Riaño, Adriana           
Preciado Cortés, Manuela
 
- Tipo de recurso:
 
- Fecha de publicación:
 - 2021
 
- Institución:
 - Universidad Santo Tomás
 
- Repositorio:
 - Universidad Santo Tomás
 
- Idioma:
 -           spa          
 - OAI Identifier:
 - oai:repository.usta.edu.co:11634/39345
 - Acceso en línea:
 -           https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/analisis/article/view/6332
          
http://hdl.handle.net/11634/39345
 - Palabra clave:
 -           Afro-descendants          
tutoring
inclusion
higher education
afrodescendientes
tutorías
inclusión
educación superior
afrodescendentes
tutorias
inclusão
ensino superior
 - Rights
 - License
 - http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
 
