Desarrollo de habilidades de comprensión lectora en inglés –como lengua extranjera- en estudiantes de quinto de primaria
This article describes the research process whose objective was developing reading comprehension skills in English - as a foreign language - in fifth grade students from a public school in the municipality of Cartago (V), Colombia. This proposal was based on the contributions of Solé (1998); Jouini...
- Autores:
 - 
                   Guarín Ramírez, Maria del Carmen           
Ramírez Rojas, María Isabel
 
- Tipo de recurso:
 
- Fecha de publicación:
 - 2017
 
- Institución:
 - Universidad Santo Tomás
 
- Repositorio:
 - Repositorio Institucional USTA
 
- Idioma:
 -           spa          
 - OAI Identifier:
 - oai:repository.usta.edu.co:11634/41801
 - Acceso en línea:
 -           https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/4729
          
http://hdl.handle.net/11634/41801
 - Palabra clave:
 -           skills          
reading comprehension
reading comprehension in English
didactic unit
Habilidades
comprensión de lectura
comprensión de lectura en inglés
unidad didáctica
 - Rights
 - License
 - http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
 
