Diseño de un plan de mejora para reducir el porcentaje de visitas técnicas en premisas clientes que afectan los servicios de telecomunicaciones

This project asserts the design of an improvement plan to reduce the percentage of technical visits required to solve the first-level disadvantages presented in the services of the TIGO-UNE telecommunications company in the southern region (Cali, Palmira, Jamundí and Buga). When defining the project...

Full description

Autores:
Grajales Jiménez, Juan Sebastián
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3331
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/3331
Palabra clave:
Premisas cliente
Metodología DMAIC
Lean Six sigma
Focus Group
Telecomunicaciones
Eficiencia
Mejoramiento contínuo
Control de procesos
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia