Diseño de un plan de mejora para reducir el porcentaje de visitas técnicas en premisas clientes que afectan los servicios de telecomunicaciones
This project asserts the design of an improvement plan to reduce the percentage of technical visits required to solve the first-level disadvantages presented in the services of the TIGO-UNE telecommunications company in the southern region (Cali, Palmira, Jamundí and Buga). When defining the project...
- Autores:
-
Grajales Jiménez, Juan Sebastián
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3331
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/3331
- Palabra clave:
- Premisas cliente
Metodología DMAIC
Lean Six sigma
Focus Group
Telecomunicaciones
Eficiencia
Mejoramiento contínuo
Control de procesos
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia