La promoción de lectura de literatura clásica como aporte a la capacidad de comprensión del estudiante de grado 11, a través de la narración oral escénica.

This paper arises from the need to contribute to reading comprehension skills and promote reading in secondary education, after identifying shortcomings in reading comprehension in eleventh grade students. Therefore, it is intended to establish how the promotion of reading of classical literature co...

Full description

Autores:
Valencia Gutiérrez, Kevin David
Barbosa Barbosa, Linda Vanessa
Campiño Almeida, Yessica Alexandra
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7376
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7376
Palabra clave:
Narración oral escénica
Lectura de literatura
Promoción de lectura
Educación media
Comprensión lectora
Secuencia didáctica
Stage oral narration
Reading of literature
Promotion of reading
Middle education
Reading comprehension
Didactic sequence
Promoción de la lectura
Comprensión de lectura
Estrategias pedagógicas
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia