Desarrollo de marca para una empresa de productos artesanales gourmet. Caso Empresa D´ la Conserva

This proyect search to develop a brand for the D’ la Conserva company, this family company is dedicated to the production of artisan gourmet sauses. The company previously existed without a brand name that could give it identity and establish it as a brand, it used to sell it´s products to a very re...

Full description

Autores:
Maya Echeverry, Camilo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7334
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7334
Palabra clave:
Cocina fusión
Creación de marca
Branding
Tendencias de mercado
Empaque y etiqueta 
Fusion cousine
Brand creation
Branding
Market trends
Marcas de fabrica
Mercadeo
Empaques
Etiqueta
Microempresas
Conservación de alimentos
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia