Las transiciones escolares y su impacto en la dimensión socio afectiva en los niños de 5 a 6 años de edad en la institución educativa Manuela Beltrán sección San José

In the work presented below, will discuss school transitions and their impact on the socializational dimension on children 5 and 6 years in the educational institution Manuela Beltran section of San Jose. Through the creation of this research aims to recognize the way in which the transition process...

Full description

Autores:
Buitrago Alzate, Tatiana
Palacios Mejía, María Clara
Zuluaga Jaramillo, Jennifer Daniela
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5587
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/5587
Palabra clave:
Transiciones escolares
Primera infancia
Dimensión socio afectiva
School transitions
Early Childhood
Dimension socioalizational
Niños
Educación primaria
Proceso enseñanza - aprendizaje
Educación
Investigación
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia