La secuencia didáctica como estrategia metodológica para el desarrollo integral de los niños en el grado preescolar
The objective of this work is to recognize the Didactic Sequence as a methodological strategy that favors the integral development of children in preschool. The data was obtained from 17 students of La Salle Bello College in the Transition degree C. The methodology of the present investigation is of...
- Autores:
-
Pérez Escobar, Nataly
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6892
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6892
- Palabra clave:
- Secuencia didáctica
Estrategia
Metodológica
Desarrollo integral
Educación preescolar
Didactic sequence
Strategy
Methodological
Integral development
Preschool education
Pedagogía
Estudiantes
Investigación
Niños
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia