La secuencia didáctica como estrategia metodológica para el desarrollo integral de los niños en el grado preescolar

The objective of this work is to recognize the Didactic Sequence as a methodological strategy that favors the integral development of children in preschool. The data was obtained from 17 students of La Salle Bello College in the Transition degree C. The methodology of the present investigation is of...

Full description

Autores:
Pérez Escobar, Nataly
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6892
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/6892
Palabra clave:
Secuencia didáctica
Estrategia
Metodológica
Desarrollo integral
Educación preescolar
Didactic sequence
Strategy
Methodological
Integral development
Preschool education
Pedagogía
Estudiantes
Investigación
Niños
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia