El sentido de la educación inclusiva frente a las personas con discapacidad en clave de pedagogías críticas en la Facultad de Educación de la Universidad de San Buenaventura, Sede Medellín

The research process investigates how it is assumed the concept of inclusion of people with disabilities from the critical pedagogy in the faculty of education of the Universidad San Buenaventura, in Medellín. According to the bibliographic references and background, it is revealed that the universi...

Full description

Autores:
Ocampo Higuita, Diana Patricia
Roldán Posada, Juan Pablo
Moreno Londoño, Leidy Marcela
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5738
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/5738
Palabra clave:
Pedagogías críticas
Educación inclusiva
Discapacidad
Critical pedagogy
Inclusive education
Disability
Superior education
Investigación
Identidad cultural
Pedagogía
Educación inclusiva
Educación superior
Identidad
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia