Diseño e implementación de un videojuego que mejore el interés en la lectura para jóvenes de 15 a 17 años

In this project preferred by Colombian operating systems are identified, the various aspects for which the people of our country lack constancy in reading, how concerned is Colombia on issues such as lack of interest in reading books, taking into account different governmental references, specialize...

Full description

Autores:
Correa Montaña, Juan David
Herrera Muñoz, Laura
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/4318
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/4318
Palabra clave:
Android
Lectoescritura
Prototipo
Diseño
Tecnología
Aplicaciones móviles
Videojuego para jóvenes
Literacy
Prototype
Design
Technology
Mobile applications
Video game for youth
Videojuegos - Diseño
Lectura - Metodología - Investigaciones
Libros y lectura para jóvenes
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia