Antonia Antonia. Desarrollo de marca comercial de bolsos en patchwork a partir de la co-creación

This document will consider the development of a commercial brand of handmade patchwork bags, embroidered and printed. Through a participative investigation we will identify how a co-creation place works and we will establish a constant dialogue around a constant theme of self-love and self-esteem w...

Full description

Autores:
Melo Guevara, Antonia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8742
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/8742
Palabra clave:
Diseño de articulos de cuero
Bolsos de mano
Mercadeo en las redes sociales
Diseño de articulos de cuero
Bolsos de mano
Mercadeo en las redes sociales
Productos de marca - Mercadeo
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia