La comunicación y las relaciones afectivas de los niños con necesidades educativas especiales
The Royal Spanish Academy describes the disabled as a person who has an impediment or who has difficulties with everyday activities which are considered normal because of their intellectual or physical difficulties. The above mentioned meaning should no longer be used in a scholastic or social way b...
- Autores:
-
López López, Linda Stefanny
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3250
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/3250
- Palabra clave:
- Necesidades educativas especiales
Familia
Comunicación
Escuela
Sociedad
Educación
Educación especial
Educación inclusiva
Afectividad
Relación escuela - comunidad
Relaciones de familia
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia