Aproximación interpretativa de las estrategias de enseñanza en procesos de comprensión lectora inferencial desde las áreas básicas en el grado 5 de la Institución Educativa San Lorenzo de Aburra

The present investigation, based on the interpretative approach of the teaching strategies in inferential reading comprehension processes from the basic areas in the 5th of the San Lorenzo de Aburra Educational Institution since some deficiencies in inferential reading are shown in the students of t...

Full description

Autores:
Pineda Muñoz, Melissa
Muriel Quintana, Henry Joao
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8062
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/8062
Palabra clave:
Comprensión lectora
Comprensión lectora inferencial
Estrategias de enseñanza
Reading comprehension
Teaching practices
Inferential reading comprehension
Teaching strategies
Comprensión de lectura
Prácticas de la enseñanza
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia