Plan de mejoramiento del servicio a los clientes de la empresa Residencias Caramelo
This survey shows the results of a satisfaction survey carried out with the clients of Residencies Caramelo, a company that operates in the hospitality sector in Cali / Colombia. The survey evaluates customer’s satisfaction on the Service provided. This will allow the company to improve the service...
- Autores:
-
Morales Donoso, Andrés Felipe
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7291
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/7291
- Palabra clave:
- Motel
Percepción
Estrategia Empresarial
Servqual
Seguridad
Fidelización
Estrategia
Perception
Business strategy
Security
Loyalty
Strategy
Mejoramiento continuo
Servicio al cliente
Planificación estratégica
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- License
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