Propuestas didácticas mediadas por tecnologías digitales para el desarrollo de competencias de lectura y escritura académicas
As part of an investigation which is aimed at characterizing and understanding practices of teaching writing with digital technologies in the middle and upper level in Argentina, this paper describes and analyzes two educational experiences (on Facebook and Moodle, respectively) which have been desi...
- Autores:
-
Álvarez, Guadalupe
Taboada, María Beatriz
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/4624
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/4624
- Palabra clave:
- Universidad
Alfabetización académica
Tecnologías digitales
University
Academic literacy
Digital technologies
Enseñanza de la escritura
Tecnologías de la Información y la Comunicación. TICS
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia