Análisis de las causas sobre la disminución de matrículas de estudiantes nuevos de la Universidad San Buenaventura Medellín
Given the decrease in enrollment of new students at the University of San Buenaventura Medellín, a research is conducted with information provided by the University of San Buenaventura Medellín of the student enrollment income statistics from the years 2009 to 2017; where a gradual decrease is notic...
- Autores:
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Quintero Cadavid, Juan Daniel
Sierra Arias, Luis Guillermo
Múnera Reyes, Yuliana Andrea
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5718
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/5718
- Palabra clave:
- Marketing Académico
Estrategia
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Marketing academic
Strategy
College San Buenaventura
Mercadeo
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