Análisis de las causas sobre la disminución de matrículas de estudiantes nuevos de la Universidad San Buenaventura Medellín

Given the decrease in enrollment of new students at the University of San Buenaventura Medellín, a research is conducted with information provided by the University of San Buenaventura Medellín of the student enrollment income statistics from the years 2009 to 2017; where a gradual decrease is notic...

Full description

Autores:
Quintero Cadavid, Juan Daniel
Sierra Arias, Luis Guillermo
Múnera Reyes, Yuliana Andrea
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5718
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/5718
Palabra clave:
Marketing Académico
Estrategia
Universidad De San Buenaventura
Marketing academic
Strategy
College San Buenaventura
Mercadeo
Estudiantes universitarios
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia