Caracterización desde el liderazgo del Departamento de Vida Escolar. Procesos de disciplina y convivencia escolar bajo un enfoque socioformativo en el Liceo Francés de Medellín

This research presents a study from the perspective of leadership as an educational manager at the French High School of Medellin to address the school management processes of discipline and school coexistence with a socio-formative perspective. The research uses the qualitative method with a descri...

Full description

Autores:
Monsalve Zapata, María Jesús
Pereira Burgos, Juan Carlos
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8672
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/8672
Palabra clave:
Disciplina
Convivencia
Enfoque socio formativo
Rúbrica
Discipline
School Coexistence
Socio-formative approach
Rubric
Liderazgo
Educación para la convivencia
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia