La Pedagogía Waldorf como mediadora de aprendizajes significativos en niños y niñas entre los 5 y los 7 años
The present work is an analysis to the Waldorf education using a mediator of meaningful learning in children between the ages of 5 and 7 years. Taking as a point of reference, the kindergarten drops of Light. This work is due to the need for other methodological proposals in which every human being...
- Autores:
 - 
                   Arcila Arboleda, Manuela           
Gallego Berrío, Nathalia
Henao Rivera, María Alejandra
 
- Tipo de recurso:
 
- Fecha de publicación:
 - 2018
 
- Institución:
 - Universidad de San Buenaventura
 
- Repositorio:
 - Repositorio USB
 
- Idioma:
 -           spa          
 - OAI Identifier:
 - oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5589
 - Acceso en línea:
 -           http://hdl.handle.net/10819/5589
          
 - Palabra clave:
 -           Pedagogía Waldorf          
Aprendizaje significativo
Ser
Espiritualidad
Waldorf education
Meaningful learning
Be and spirituality
Pedagogía
Aprendizaje
Niños
Educación de niños
Desarrollo infanti
 - Rights
 - License
 - Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
 
