El lenguaje natural del niño como clave para la enseñanza de la lectura en el grado preescolar
The present work is based on conventional processes, the communicative dimension and the natural language of children. This in order to identify mechanisms or strategies that contribute to teaching and learning, having as a fundamental key the natural language that they acquire in their environment...
- Autores:
-
Uguetty Galeano, Andrea
Montoya Cárdenas, Mónica María
Franco Rodríguez, Luz Marina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6047
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6047
- Palabra clave:
- Niño
Lectura
Language
Family
Child
Learning
Reading
Aprendizaje significativo
Lenguaje
Aprendizaje
Familia
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia