Epistemología y didáctica del proceso de enseñanza-aprendizaje en arquitectura y diseño industrial

This paper aims to meet the demands of the contemporary world on local development processes, training of human resources and competitiveness. In particular, it intends to make epistemological and academic contributions to competence training in architecture and industrial design, by describing disc...

Full description

Autores:
Mosquera Téllez, Jemay
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2009
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5120
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/5120
Palabra clave:
Sistemas
Transdisciplinar
Semiótica
Interdependencia y sinergia
Subjetividad
Complementariedad
Interrelación
Systems
Complementarity
Transdisciplinary
Semiotics
Subjectivity
Formación por competencias
Pedagogía
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia