Las inteligencias múltiples: una alternativa pedagógica para promover el aprendizaje de los niños y las niñas en la educación inicial

This investigation had as purpose to determine how the Theory of the Multiple Intelligences; proposed by the American psychologist Howard Gardner, it was transformed into a pedagogical alternative to promote learning in the boys and girls of the pre-school grade of Beverly Hills. This research work...

Full description

Autores:
Torres Barreto, Laura Lucia
Benítez Castro, Lauren Andrea
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7126
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7126
Palabra clave:
Inteligencias múltiples
Alternativa pedagógica
Aprendizaje
Multiple intelligences
Pedagogical alternative
Learning
Tesis - licenciatura en educación para la primera infancia
Inteligencias múltiples
Pedagogía - investigaciones
Educación inicial
Educación - innovaciones
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia