Las competencias emocionales en los docentes de primera infancia y su incidencia en el acompañamiento a los niños en su dimensión socioafectiva
The research on Emotional competencies in early childhood teachers and their incidence in the accompaniment of children in their socio-affective dimension, based on the desk review from a qualitative approach, had the purpose of developing the state of the art about the characteristics of the emotio...
- Autores:
-
Rendón Bueno, Ana María
Dávila Ramírez, Isabel
Hamidi Pinzón, Milady
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8078
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/8078
- Palabra clave:
- Competencias
Competencias emocionales
Rol docente
Dimensión socioafectiva
Inteligencia emocional
Personal docente
Competencia (psicología)
Emociones
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia