Prácticas de los maestros entorno a la lógica matemática a través del conexionismo

To develop mathematical logical thinking, of children, is made from the implementation of connectionism as a pedagogical strategy. For this, this work aims to verify the practices of teachers who guide the subjects of the logical-mathematical to see the possibility of stimulating this type of thinki...

Full description

Autores:
González Arenas, Laura Marcela
Vélez Ríos, Lina María
Ospina Porras, Alexandra
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5955
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/5955
Palabra clave:
Conexionismo
Mapas mentales
Formación
Creatividad
Mathematics teaching
Connectionism
Mental maps
Training
Creativity
Esquemas conceptuales
Enseñanza de las matemáticas
Formación de docentes
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia