Prácticas de los maestros entorno a la lógica matemática a través del conexionismo
To develop mathematical logical thinking, of children, is made from the implementation of connectionism as a pedagogical strategy. For this, this work aims to verify the practices of teachers who guide the subjects of the logical-mathematical to see the possibility of stimulating this type of thinki...
- Autores:
-
González Arenas, Laura Marcela
Vélez Ríos, Lina María
Ospina Porras, Alexandra
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5955
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/5955
- Palabra clave:
- Conexionismo
Mapas mentales
Formación
Creatividad
Mathematics teaching
Connectionism
Mental maps
Training
Creativity
Esquemas conceptuales
Enseñanza de las matemáticas
Formación de docentes
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia