El video mapping como herramienta de apoyo en el proceso de enseñanza de la historia de Medellín para niños entre 7 a 12 años
The lack of knowledge of the history of a country or city generates loss of identity and a sense of belonging to the place of birth. In Colombia, while the compulsory education law of history was restored, its learning methodology has not changed and the indices on the ignorance of the characters an...
- Autores:
-
Mejía Duque, Estefanía
Rey Lopera, María Isabela
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7860
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/7860
- Palabra clave:
- Animación 2D
Enseñanza de historia
Video mapping
2D animation
History teaching
Projection mapping
Video
Enseñanza
Medellín - historia
Enseñanza audiovisual
Métodos de enseñanza
Tecnología e ingeniería
Animación por computador
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia