El video mapping como herramienta de apoyo en el proceso de enseñanza de la historia de Medellín para niños entre 7 a 12 años

The lack of knowledge of the history of a country or city generates loss of identity and a sense of belonging to the place of birth. In Colombia, while the compulsory education law of history was restored, its learning methodology has not changed and the indices on the ignorance of the characters an...

Full description

Autores:
Mejía Duque, Estefanía
Rey Lopera, María Isabela
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7860
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7860
Palabra clave:
Animación 2D
Enseñanza de historia
Video mapping
2D animation
History teaching
Projection mapping
Video
Enseñanza
Medellín - historia
Enseñanza audiovisual
Métodos de enseñanza
Tecnología e ingeniería
Animación por computador
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia