Un análisis crítico al discurso de la política pública educativa : condiciones de articulación entre el preescolar y la básica primaria
The present is the final report of the research project carried out as a requirement of degree in the Master's program in Education, whose general purpose sought to reveal through critical analysis, the discourse that configures the articulation between preschool and primary in politics public...
- Autores:
-
Vásquez Pérez, Nora Liliana
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6893
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6893
- Palabra clave:
- Articulación
Transición
Preescolar
Primaria
Políticas públicas
Articulation
Transition
Preschool
Primary
Educational system
Public policies
Política gubernamental
Política educativa
Investigación educativa
Sistema educativo
Educación preescolar
Educación primaria
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia