Aspectos que permiten la articulación entre las escuelas y las familias, en los procesos formativos de los niños en primera infancia
The present work seeks to identify the determinant aspects that allow the articulation between the school and the families in the formative processes of the children in early childhood by means of a theoretical investigation interpreting with conceptual references that will be taken in the account t...
- Autores:
-
Velásquez Arango, Isabela
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6803
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6803
- Palabra clave:
- Familia
Escuela
Corresponsabilidad
Family
School
Co-responsability
Educación en la primera infancia
Desarrollo infantil
Familia y escuela
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia