Caracterización de los niveles de conciencia fonológica en estudiantes de primero, tercero y quinto de primaria de una institución pública de la ciudad de Cartagena Bolívar 2015

Objective: To determine the levels of phonological awareness in students of first, third and fifth grade of a public institution of Cartagena. Methodology: This research deals with a quantitative approach to the data, descriptive cross-section, with a stratified random sampling with proportional all...

Full description

Autores:
Baldovino Mendoza, Luisa
Gómez Pájaro, Catalina
Mercado Martínez, Merybeth
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3853
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/3853
Palabra clave:
Lenguaje
Habilidades metalingüísticas
Fonología
Aprendizaje
Language
Metalinguistic skills
Phonology
Learning
Tesis - fonoaudiología
Fonética
Conciencia fonológica
Aprendizaje de la lectura
Metalingüísticas
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